Ποιές κατηγορίες είναι οι πιο κερδοφόρες στο Youtube?

 Ποιές κατηγορίες είναι οι πιο κερδοφόρες στο Youtube?
Social Media - 03 10 2022 - by Donna

Ποιές κατηγορίες είναι οι πιο κερδοφόρες στο Youtube?

Εάν φιλοδοξείς να γίνεις ένας πετυχημένος YouTuber, το πρώτο πράγμα που θα ήθελες να μάθεις πριν ξεκινήσεις, είναι ποιές ειναι οι πιο κερδοφόρες κατηγορίες ... Σε αυτό το άρθρο σου έχω την απάντηση!

Πριν προχωρήσω όμως, θα ήθελα να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα.

- Η κερδοφορία βασίζεται στα έσοδα από διαφημίσεις

Πρώτον, υπάρχουν πολλοί τρόποι για να κερδίσετε χρήματα στο YouTube, αλλά για τη συγκεκριμένη ανάρτηση, εστίασα κυρίως στα κέρδη από το Google AdSense.

Αν δεν είστε εξοικειωμένοι με το Google AdSense, είναι ένα Δίκτυο διαφημίσεων που πληρώνει τους χρήστες του YouTube με βάση το πόσες φορές εμφανίζεται μια διαφήμιση - όχι για τις επισημάνσεις "μου αρέσει" ή τις κοινοποιήσεις βίντεο και όχι με βάση τον αριθμό των συνδρομητών που έχετε.

Εν ολίγοις, θα εστιάσουμε στα εισοδήματα που κερδίζουν οι YouTubers  μόνο από πληρωμένες διαφημίσεις.

- Πώς λειτουργούν τα έσοδα από διαφημίσεις;

Οι διαφημιστές (μάρκες, εταιρείες, ιδιοκτήτες προϊόντων κ.λπ.) θα πληρώσουν την Google για να διαφημιστούν στο YouTube, στη συνέχεια, όταν η Google εμφανίσει αυτές τις διαφημίσεις στα βίντεο YouTube, οι χρήστες του YouTube (μέσω του Google AdSense) θα πληρωθούν ένα ορισμένο ποσό ανά 1.000 προβολές διαφημίσεων (CPM ή Cost Per Mille).

Το CPM με απλά λόγια είναι "Πόσο θα πληρωθούν οι YouTubers ανά 1.000 προβολές διαφημίσεων στα βίντεό τους".

Για να πληροίτε τις προϋποθέσεις για το Google AdSense ή για να "δημιουργήσετε έσοδα από το κανάλι σας", πρέπει να πληροίτε ορισμένες προϋποθέσεις για να γίνετε δεκτοί στο Πρόγραμμα συνεργατών YouTube, οι οποίες περιλαμβάνουν:

--> περισσότερους από 1.000 συνδρομητές καναλιού 
--> τουλάχιστον 4.000 ώρες παρακολούθησης από όλα τα βίντεό σας τους τελευταίους 12 μήνες.

Δεύτερον, και το πιο σημαντικό, αυτή η ανάρτηση δεν είναι σε καμία περίπτωση καθοριστικός δείκτης για το πόσα μπορείτε να κερδίσετε ως δημιουργός περιεχομένου στο YouTube.

Αντίθετα, μπορείτε να το σκεφτείτε αυτό ως αναφορά για το πόσο είναι το μέσο CPM για κάθε κατηγορία.

Οι πιο κερδοφόρες κατηγορίες YouTube

Έτσι, χωρίς άλλη καθυστέρηση, εδώ είναι η λίστα μας με τις κατηγορίες στο YouTube με βάση το μέσο CPM.


Κερδοφόρες κατηγορίες YouTube                       Μέσο CPM

1. Κερδίστε χρήματα online                                            13,52 $
2. Social Media Marketing                                          12,41 $
3. Χρηματοδότηση & Επένδυση                                     12,25 $
4. Εκπαιδευτικά βίντεο                                                     9,89 $
5. Φωτογραφία και ταινία Κέρδος                                     7,31 $
6. Αυτοκίνητα                                                                    4,23 $
7. Lifestyle                                                                        3,47 $
8. Μόδα & Ένδυση                                                            3,13 $
9. Ψυχαγωγία                                                                    2,74 $
10. Μαγείρεμα                                                                     2,50$
11. Tech & Gadgets                                                          2,39 $
12. Κριτικές και αντιδράσεις                                               2,03 $
13. Bodybuilding & Fitness                                            1,60$
14. Μουσική                                                                         1,46 $
15. Βιντεοπαιχνίδια                                                              1,40$


Το ποσό που μπορείτε να κερδίσετε από το YouTube ποικίλλει ανάλογα με διάφορα πράγματα που περιλαμβάνουν:

-Niche Κατηγορία (θέμα βίντεο)
-Διάρκεια βίντεο (πόσες διαφημίσεις μπορείτε να εμφανίσετε)
-Ποιότητα καναλιού (κατάλληλη για οικογένειες)
-Ποιοι είναι οι περισσότεροι θεατές σας (η επισκεψιμότητα από τις ΗΠΑ δίνει το υψηλότερο CPM)
-Περιεχόμενο (πρωτότυπο ή με χρήση υλικού που προστατεύεται από πνευματικά δικαιώματα)
-Αλλα πράγματα

Το CPM στη θέση σας θα κυμαίνεται επίσης κατά τη διάρκεια του έτους.

Το υψηλότερο CPM είναι γύρω στις γιορτές και στο τέλος του χρόνου, όταν οι άνθρωποι είναι συνήθως σε φρενίτιδα αγορών λόγω μπόνους.

Είναι επίσης ο χρόνος που οι διαφημιστές είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα για διαφημιστικό χώρο στα βίντεό σας.



Youtube καναλι πως να βγαλω λεφτα απο youtube πως να κανω youtube πως να ξεκινησω στο youtube λεφτα απο το ιντερνετ πως να βγαλω λεφτα απο το ιντερνετ

Κοινοποιήστε: